Monday, 23 July 2012

Miami Look 3 or Experiments and Misfortunes



Feeling very experimental. Decided to match lace and crochet Isabel Marant dress with spiky leather belt. I was actually planning to havecthis outfit worn with another clutch – Kenzo Macaron one that you have seen me wearing here However, I did not fin it in my suitcase!! I think I have lost it in New York =((

 Проснулось желание на небольшие эксперименты) Решила одеть кружевное белое платье от Изабель Марант с шипастым кожанным пояском. Я собиралась одеть к этому наряду другую сумку – Кензо клатч, который вы видели на мне здесь, но к своему сожалению я не нашла его в чемодане(((( Выходит, я, наверное, забыла его в Нью Йорке(

 



















Dress - Isabel Marant
Heels - Prada
Belt - Valentino
Bracelets - Chanel
xx

3 comments:

  1. Your dress is adorable - OMG - i just love it*

    You look so pretty!

    Kisses*

    ReplyDelete
  2. Саша, мне очень понравилось нежное романтичное платье с агрессивным ремешком! Выглядит просто супер! Еще мне очень понравились браслеты и кольца!! Очень интересный и красивый пост!!

    ReplyDelete
  3. well, xello! love the dress :*

    ReplyDelete