Monday, 16 July 2012

LOVE open back dress


Its loook’s time! ;) Although I skipped the rest of New York, Chicago and Boston – Ill come back to that later, not to worry. I just couldn’t wait to share with you my pictures from Miami in this amazing LOVE dress. Whole my life I was never that brave to wear something so open. And Love gave me this amazing dress which I couldn’t resist. I decided that its time to grow up and be more feminine. Honestly – I loved the feeling this dress gave me. So irresistible and my boyfriend liked it as well ;)

 Время для лука!) Несмотря на то, что я немного забежала вперед и перескочила через Нью Йорк, Чикаго и Бостон, я вернусь к этому, не переживайте! Просто я не удержалась – так хотелось поделиться с вами вот этими фото из Маями в моем новом платье от LOVE . За все мои 19 лет я еще ни разу ни рискнула надеть что-то настолько открытое и вызывающее. И LOVE подарили мне это платье, перед которым я не устояла. Решение было принято – отложить кеды в сторонку, повзрослеть и стать более женственной. Честно – в этом платье я чувстовала себя совсем по-другому) Неотразимо, и моему молодому человеку оно очень понравилось)






 

























Wearing:
LOVE open back dress
Prada heels
Chanel Bag
xx

8 comments:

  1. i love your dress! so girly and cute. if you want check my blog or follow me,i follow back

    ReplyDelete
  2. Саша, очень красивое платье!!! Цвет безумно вам идет. Очень интересная спинка у платья!Вы в нем великолепны!!!
    http://blondeandvanilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love that dress, beautiful look! You have a great blog!


    XO J
    www.style-worthwhile.com
    GIVEAWAY ON MY BLOG

    ReplyDelete
  4. Amazing dress

    GIVEAWAY ON MY BLOG

    http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

    ReplyDelete
  5. Просто чудесно! цвет мммм
    платье на тебе шикарно смотрится )

    ReplyDelete
  6. I like it! Perfect summer dress. x

    ReplyDelete
  7. Сань, требую завещать мне это платье!

    Ева.
    www.evaweiss.ru

    ReplyDelete