Sunday, 20 May 2012

Prom Dress

So this thing is highly addictive haha, especially when I can't really do a look post (i promise I will do one tomorrow though!)
So many of you have been asking me, what to wear for your prom. And me, personally, if I had to go through mine again, I would wear a chic but not too expensive dress and pair it with expensive shoes and gorgeous jewellery!
So I decided to put together another collage, using some of the new arrivals in LOVE
The middle one - I think is perfect for a prom, third one(right) I think is gorgeous for a gala dinner, and cute, light dress on the left I chose for a summer walk look. Tell me what you think, and do not forget to use my 20% discount code on LOVE dresses which is FASHIONFLESH20
Enjoy your summer dresses ;)
Your Sasha

Эта штука очень увлекает, особенно когда я не могу сделать пост с луком(но завтра он будет - обещаю!!!)
Очень многие из вас спрашивают меня, что одеть на выпускной. Лично я, если бы мне пришлось заново его проходить - одела какое-нибудь недорогое, но красивое платье вместе с дорогими туфлями и аксессуарами. Ведь это платье вы все-равно оденете пару раз, а туфли и аксессуары послужат вам еще очень долго.
Я выбрала три платья из новой коллекции LOVE . То, которое посередине, на мой взгляд, идеально подходит для выпускного вечера. Платье справа, мне кажется, вписывается в атмосферу гала вечера, а воздушное, белое, как безе, струящиеся платье слева я выбрала для летней прогулки по набережной.
Не забывайте, что у вас все еще есть возможность воспользоваться моей скидкой в магазине LOVE, код которой FASHIONFLESH20
Наслаждайтесь вашими платьями ;)
Ваша Саша
Love dresses





No comments:

Post a Comment