Wednesday, 30 May 2012

Kenzo inspiration

 So the exams are finally written and my summer has officially began!
Now its time for some pampering - nails, make up, hair.
P.S. The new outfit is inspired by Kenzo. I don't know why, but I started experimenting with different styles, which I have never worn before. Like those shoes for example :)
Anyway, hope you are all having an amazing summer time :)
P.P.S You can see me wearing this t-shirt in another way in instagram (@sasharussia)

Экзамены наконец-то закончены, и мое лето официально началось!)
Теперь пора заняться собой - ногти, волосы, макияж)
Кстати, на мой наряд меня вдохновил модный дом Кензо. В последнее время, почему-то я все чаще надеваю несвойственные мне вещи и экспериментирую. Думаю, это мне на пользу) Я еще молодая, и было бы грустно, если бы у меня уже был сформирован однообразный стиль.
А еще, Вы можете помотреть, как я одела эту же футболку в другом наряде, в инстаграм (@sasharussia)





























Skirt, Clutch, Shoes - Kenzo
T-shirt - Moschino
xx
Your Sasha

20 comments:

  1. Everything is so perfect... but the skirt and the sandals! OMG, just amazing!

    www.kukamaria.blogspot.pt

    Kisses *CB*

    ReplyDelete
  2. Юбка и босоножки покорили меня,ни у кого не видела,что и радует!

    ReplyDelete
  3. Пальцы на ногах - ужас! :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Очень красивые пальчики!!!

      Delete
    2. Sasha, скажи что за помада?
      очень тебе идет

      Delete
    3. Spasibo! :)) Pomada Mac Snob A22

      Delete
  4. great outfit and pics!love your shoes!!

    www.thevstyle.com

    ReplyDelete
  5. обычные милые пальчики,ничего ужасного)
    Вы очень красивая, Александра)
    читаю ваш блог и слежу в инстаграмме)

    ReplyDelete
  6. nice look!! do you want to follow each other? xxx
    www.yourlovinstyles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :) I don't like this game : follow for follow :) Sorry

      Delete
  7. Очень здорово! Босоножки мне теперь сниться будут=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spasibo, Rita! :) Nadeyus, ne koshmarom :D

      Delete
  8. А у тебя тут очень здорово и уютно.Приглашаю в свой блог,если подпишешься на меня,я подпишусь взаимно,жду твоих комментариев,буду отслеживать и твои посты!:)

    ReplyDelete
  9. your first blog-fail

    ReplyDelete
  10. your first blog-fail

    ReplyDelete